onsdag, mars 07, 2007

GRATTIS MIA 30 ÅR!



Love u darling, ha en fin dag, vi ses till helgen!

2 kommentarer:

Lindsy sa...

Ok, det slog mig just hur självgod en grattishälsning till en kär vän egentligen är då man förmedlar den via sin egen blogg och därmed utgår från att personen i fråga, dagen till ära, är tvungen att på eget initiativ ta sig tid att besöka mig för att få sin hälsning framförd. Narcissisism i dess renaste form, I guess. Kan ändå försvara mig med att jag ödmjukast bjuder på en bild av mig själv så full av distans att den står vem som helst fritt att göra narr av. Vi (Mia & jag) kommer ändå att fortsätta hävda att vi var jävligt coola. Och jävligt seriösa. Året var 1990 och vi var på vår första utlandsresa. Hippa kanarieöarna.

Unknown sa...

Ha ha, vilka härliga bilder!
Blott 12 och 13bast men ack så coola..? Poserna var studerade i minsta detalj, allt skulle se "perfekt" ut men inte tillgjort. Hm?
Känns skönt att vi båda har vuxit till oss men visst var det en härlig tid!