tisdag, mars 24, 2009

Vi förbereder oss

Henry fick sin andra Twinrixspruta idag och grät och skrek "illa, illa, illa" så jag gick sönder en bit. Men det gick ändå bättre än sist då sprutsköterskan (!) gav honom 3 onda stick innan det var klart. Oduglig. Idag tröstade jag med Pezgodisar efteråt och det kändes som jag blev förlåten rätt snabbt. Sen dämpade jag mitt resterande uns av dåliga samvete med att köpa semesterkläder och roliga assesoarer till Henry inför solsemestern. Testade såklart här hemma och Henry var skitglad åt sitt nya Lightning McQueen-linne och badbyxor och de fick inte bytas till pjyamas inför natten. "På", sa han bestämt.
Sov gott min älskade lilla unge.

(Och just ja, så har jag tränat också.)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Looking like a true turist. Langtar!
Moster Sara

Jessie sa...

Henry rockar fett ! När åker ni ?