onsdag, mars 25, 2009

På våffeldagen fick man ligga på bordet.






5 kommentarer:

Fam Bergström Jonsson sa...

Tack för en trevlig kväll!!!

Anonym sa...

Hej Linda, Micke och Henry!

Det är ett tag sedan, nu. Lovade ju í ett sms att jag skulle ringa, men det blev ju förstås inget av...

Brukar tjuvkika på din/er blogg då och då, nyfiken som man är. Ser att det knallar på hos er.

// MVH Fobbe.

Lindsy sa...

Fobbe! Vallas egen högstadie-Fobbe! Som du sladdade med oss i baksätet på din volvo och lärde oss vråla högt till Strebers "Högervindar". Som du sa, det knallar på här. Hoppas på detsamma hos dig/er, magister de Vera.

Anonym sa...

Oj, att jag satt sådana spår i din barndom. Jag fäller faktiskt nästan en tår när jag hör dessa vackra vitsord. (Tror inte jag är lika "cool" längre om du skulle fråga mina elever...snarare ganska "gammelgubbig", hehe... ;)

Har du något emot om jag lägger dig på min bloggs länklista? (Så din kusin slipper ligga där själv?) Det är tragiskt, men jag har inte så många bloggpolare ännu...tror inte min generation (a la årgång '74) är så på när det gäller det där med att blogga...)

Lindsy sa...

Länka på du, Anna kan behöva lite stöd just nu tror jag. Själv bloggar jag i tron om att bara mina närmaste läser men så plötsligt dyker det upp en å annan bekant och obekant som vittnar om annat, roligt. Känn dig välkommen!