tisdag, mars 31, 2009

Bonar och donar

Städade ur kylskåpet och har planer på att frosta av frysen också men vet inte riktigt hur det ska gå till, hur lång tid tar det och blir frysmaten förstörd av att ligga i kylen under avfrostningen och sedan in tillbaka i frysfacket igen? Hur funkar det? Har bara frostat av i samband med avflyttningar tidigare men nu tänkte jag att det kan vara en idé att kanske göra det till en vana, säg en gång om året och samband med vårens antågande. Det är liksom då energin bara kommer till en. Köpte påskliljor på Coop och förvånades över att man fick 2 st för 39:90. Kändes som värsta klippet när jag slog till men jag har verkligen inte en aning när det gäller sånt där. Känns väldigt gulligt och hemmafruaktigt att köpa hem blommor att ställa på bordet, men det ÄR jättefint och KÄNNS mycket vårigt och lyllit. Nu börjar jag så smått fundera på balkongprojektet, där ska det bli fint och mysigt den här sommaren, I tell you.

3 kommentarer:

Schmarro sa...

på måndag linda, då smäller det va?

Sara sa...

Da kommer jag och njuter av den fina balkongen till sommaren. 11:e maj kan den vara klar tack

Anonym sa...

Hoppas jag har bättre lycka nästa gång så jag får se din fina boning:-) Kram på er!

/Malin