torsdag, augusti 30, 2007

Weekend comming up

Idag är vi solo Hempa och jag. Alltså på riktigt eftersom Micke ska på lokal med sina vik-kollegor som slutar på Klick den här veckan. Han kanske inte kommer hem förrän sent, typ 12,1 eller nåt. Då hoppas jag att vi sover men jag tror nog inte det blir så. Kommer sitta upp och vänta som en annan hemmafru, kolla läget, undra om allt är ok, kanske värma lite soppa. Ge honom en present som jag köpt idag. Eller så får det vänta tills imorgon.

Imorgon åker vi till Sala. Där är det Salamässa och allt, vad nu det innebär men det är i alla fall ett bra tillfälle att åka dit, när det är nåt på gång, det kan va marken, grillnatta eller vad som helst, bara det är lite extra festligt blir det lite roligare att åka dit. Fast det såklart, vi blir ju bjudna på kräftfest med allt vad det innebär, det är inte dåligt det heller.

Nu ska Alhaji eller vad han heter hoppa stavhopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hrm, need to tell you that it looks like the family is moving to Sala after all. Det blir nog bra, tror jag. Flytta dit ni med, vettja. Ringde härom dagen, men ni var inte hemma. Försöker igen en annan dag. Kram, Malin.