tisdag, augusti 14, 2007

Sista syster/moster-hänget på ett tag

Sista dagen med Sara. Började med frukost vid nio. Fortsatte till Vällingby och BVC där Henry fick sin första vaccinationsspruta, vilket både han och jag klarade galant och det verkade som att det som gjorde honom mest förbannad och ledsen var att bli avbruten mitt i maten och inte sticket. Strosade omkring i centrum och Sara inhandlade det sista inför sin återresa till Singapore: godis, te och kräm. Mötte upp Jessica och picknickade på gräset utanför Håsjögränd med smoothies, latte, vaniljbullar och ballerina. Henry näckade och kissade som vanligt ner sig med omnejd. Sen bar det iväg till Arlanda där vi tog farväl för den här gången. Hej då Sara, vi ses till jul!









1 kommentar:

Anonym sa...

Maste bara beratta en rolig sak! Jag traffade en tjej pa arlanda som skulle flyga hela vagen till Singapore pa samma flyg som jag och tror du inte att hon hade en lite 7 manaders baby med sig! Det var sadant sammantraffande pa nagot vis! Hon var sa glad over att ha mig med nar det skulle baras pa bade baby och vaskor val framme i london och att hon dessutom kunde ga pa toa under vara 4 timmar i london utan att behova ha ungen med var en lyx. Fragade sa klart ut henne allt jag kunde om hur det var att flyga med bebisar och har kommit fram till slutsatsen att det ar inga problem for dig och Henry att flyga hit, sarskillt eftersom du inte behover flyga ensam :)
Kram