lördag, augusti 25, 2007

Are you a member too?

Hap. Så har man vigt sig åt the new shit och blivit member of facebook 2007. Finns egentligen inte tid för new addictions men jag inbillar mig att det är för den goda vänskapsandans skull och att intresset ger sig efter en liten tid. Jag drar mig till minnes till en tid då mobiltelefonerna var på intåg och jag klokt och naivt på samma gång klart konstaterade för min mamma att jag minsann inte skulle ha nån mobil då den endast skapade ett onödigt och förmodligen destruktivt behov jag gott kunde vara utan. Hm. Nu undrar jag vad vi gjorde vi innan Internets begynnelse, fanns vi ens?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag undrar ibland detsamma, själv lever jag i den materiella världen där min mobil, min laptop och min bil är mina tre största kärlekar.. turkarna kan slänga sig i väggen i jämförelse..eller...??hehe. nyss hemkommen iaf från 45 graders värme,ses kanske i veckan. kram

Lindsy sa...

Välkommen hem!