söndag, februari 14, 2010

Det nya Core-livet

Nu vet jag! Anledningen till att jag är så seg med inlägg här är att jag ju gått och förbundit mig till tränarlivet! Två gånger i veckan är mitt, eller kanske mest Sats, motto som lockar med en het träningsbag om man uppfyllt målet efter ett år (!) Söndag och min första träningsvecka är avklarad. Så glad och stolt över mig själv! Inledde med en Power step i torsdag och fortsatte idag med den nya utmaningen Core, dvs mage och rygg för träningsanalfabeter som jag. Och jag vet inte vad det är med mig men antingen har jag enormt starka och vältränade magmuskler (?!) eller så gör jag helt enkelt FEL eftersom jag inte tycker att det TAR ordentligt på mig. Jag vill att det ska gör ONT, svida och värka men det gör aldrig det. Jag tar liksom inte SLUT. Hur som helst, jag känner mig ivrig på fortsättningen, det är på riktigt nu.

2 kommentarer:

Schmarro sa...

du och din himla vältränad-by-nature-kropp.

Lindsy sa...

Har hört mig för lite om det där nu och det lutar åt att träningen ska börja TA först om nån eller ett par månader, tydligen. Något besviken över denna info men jag får härda ut.