måndag, maj 14, 2007

Äntligen här!





17 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till familjen Henry ! Kram på er

Anonym sa...

gött, han e riktigt söt

Anonym sa...

Jag brukar läsa din blogg och har suttit här och väntat på att du ska lägga upp bilder! Äntligen!! Såååååå fin han är! Hoppas att du vill berätta om förlossningen! Ska nämligen själv ha på Onsdag är det tänkt! Grattis till er fina lille gosse!!!

Anonym sa...

Fan va fin han är Linda. Såg några härliga bilder där morfar kryper in i bilen för att se på klimpen:) och några ännu sötare på en otroligt stolt nybliven morfar som HELA TIDEN försöker härma henrys "läpp move" han är "cool" säger bosse:) hörde även att simpan har invigt henrys öra:) längtar tills jag får se er alla 3. Kram på er och mys i 2 v nu.

kram på er / Bonusmoster malin

Anonym sa...

Trots att henry inte var sa aktiv och pratsam var det anda helt underbart att fa se honom pa skype igar. Jatte fina bilder, men jag vill sa klart se ett helt fang av bilder...sa mera mera mera :) Tycker dessutom att det ar otroligt kul att jag kan andra namn fran syster yster till moster Sara. Kramisar

Anonym sa...

Vilket litet gryn. Fina, fina Henry. Kram på er!

Anonym sa...

här sitter man hemma från jobbet med körtlar i näsan som heter duga och är sur .sen ser man en bebis och blir jätteglad.GUD va söt han är .han ser så trygg ut.
oh grattis igen. kramar annie

Anonym sa...

Ååååh, vilken liten sötis.
GRATTIS på er!
//Malin E (Norrmén)

Anonym sa...

grattis darling! finfina bilder :)
*cindy

Cissibitar sa...

Grattis Linda! Bra jobbat - han är jättefin. Kram till mamma, pappa och Henry.
Cissi Vangbo

Anonym sa...

Grattis! Och välkommen Henry!

Kramar från Emma och Finn

Anonym sa...

STORT GRATTIS!!! han är helt underbar!

Schmarro sa...

Käraste ni. Det där ser helt underbart harmoniskt och mysigt ut. Välkommen hem också. Och berätta mer om hur det gick till. Och säg till när du är sugen på besök också. Jag kommer med blombuketten i högsta hugg. Jag har övat på Hanna (som jag kallar mig "moster carro" för, till emelies killes stora förvirring) så jag tror nog jag eventuellt till och med vågar hålla i underverket.

Anonym sa...

GRATTIS till världens sötaste Henry! Och välkommen till familjen såklart! Vi ser fram emot att få träffas live. Vila och sköt om varandra. Ni kommer inte att vara trötta för evigt... :) Många kramar från Magnus, Nina, Gabriel, Natanael och Aron

Schmarro sa...

Monkan fick också häromdagen förresten! Melvin heter han. Man kan kolla på www.andreaslilja.com/melvin

Puss!

Schmarro sa...

eller om det var .se

aja. hur som helst. roligt att ni fick så samtidigt, då kan ni ta med er henry och melvin med såna där coola öronskydd till roskilde om, säg, två år?

Anonym sa...

Grattis till er alla tre, vilken harlig liten familj ni blir!

Kram kram fran Malin I