onsdag, maj 09, 2007

Bm spår in i framtiden...

Var just till barnmorskan. För sista gången, på ett långt tag. Den 17:de blir jag igångsatt om inget händer innan dess. Skönt med ett definitivt datum även om jag innerligt hoppas på delivery innan dess. Min bm är ju som jag tidigare berättat flummig och rätt newage-ig av sig men det bringade ändå en liten strimma av ljus när hon idag såg mig i ögonen och väldigt övertygande sa:
- Jag kan inte lova, men jag tycker mig kunna se på dig att du kommer föda inom kort, utan att bli igångsatt. Ibland kan man se sånt.
Hm. Leende lämnar jag mottagningen med viss skeptism och hoppas att hon har väldigt rätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta ar ju helt otroligit har sitter jag den 10:de maj och laser din blogg och bara vantar pa att klockan ska bli sa pass mycket att jag ska kunna skicka ett sms och....nar det piper i min telefon och jag far ett sms av dig....