tisdag, april 27, 2010

Hallå, hallå.

Min mobil sjunger på sista versen nu, har i princip helt lagt av, så jag inser att det är läge att byta och även om jag tycker det är lite oförskämt av mig så vore det ändå en god idé att slänga ut det här nu, i samband med födelsedag och allt. Jag menar bara att om man nu nödvändigtvis insisterar och verkligen vill ge mig nåt på födelsedagen så är en ny telefon det mest akuta behovet på listan tänker jag. Gillar inte tanken på att låta någon känna sig tvungen att köpa presenter jag inte behöver. Ett litet bidrag till ny mobil gör mig jätteglad! Micke tycker att det inte finns nåt annat än iPhone nuförtiden men jag nöjer mig vad som helst. Tänker säga upp och byta mitt 3-abonnemang som är på väg att löpa ut inom kort för det har varit skitkasst rent ut sagt. Ingen täckning i Minneberg, tydligen. Så kan man ju inte ha det.

Och med det sagt önskar jag alla nära och kära som läser här hjärtligt välkomna till Minneberg på torsdag eftermiddag för lite lätt käk och tårta!

Inga kommentarer: