torsdag, april 15, 2010

Birthdays comming up

Kan härmed checka av:

* Borrning på Minnemalen (stolt)

* Fixat tid för bilservice

* Bytt däck (eller åtminstone två st, de andra två kommer först på tisdag)

* Ändrat Henrys 3-årskontrolltid (Det här stod visserligen inte på listan och var egentligen Mickes uppgift. Bjuder på den helt enkelt.)

Jobbar på med mina layouter så fort jag får tid över på jobbet. Hylla får vi vänta på tills det dyker upp en på blocket igen. Tv:n skulle man kunna boka in att någon som kan sätter upp. Tandläkare och cykelhjälm tar jag tag i efter lön. Likaså sneakers till Henry. Sen tänker jag mig en vårstädning inom kort, då vi får beta av golv, fönster och balkong. Gärna före alla födelsedagar som ska firas. Pappa den 23:e, Sara den 24:e, jag den 29:e och Henry den 12:e.

Och apropå det. Om Henrys alla morföräldrar med co skulle gå samman inför den stundande 3-årsdagen Henry skulle bli himla glad för en cykel i födelsedagspresent. Antingen en klassisk med stödhjul eller en sån där springcykel utan trampor. Tror även han skulle göra tummen upp för en sparkcykel. En trampbil skulle naturligtvis också göra succé. Trixet är väl egentligen bara att han skulle behöva prova först för att se att han når ner eller fram med sina små fötter och ben. Vi kommer vara i Vimmerby på Henrys födelsedag den 12:e men ni är hjärtligt välkomna att fira söndagen den 2:a maj istället.

Inga kommentarer: