torsdag, februari 01, 2007

Bye bye Singan

Sista natten i Singapore. Kanns som att jag redan varit har i ett halvar men anda nyss kom hit. Konstig kansla. Har just varit och avnjutit en underbar middag downtown dar man fick valja alla sina ravaror sjalv for att sedan fa dem tillagade. Allt man valt scannades in pa ett personligt kort man fick vid ingangen och sedan betalade man for allt man atit nar man gick ut. Det var LOVELY! Jag valde min egen pizza, farska wokgronsaker och chokladkaka och glass till efterratt. Superb!

Klippte mig idag ocksa, som ett led i det lyxliv jag sedan anskitsbehandlingen borjat anamma. Imorgon avslutas det med en uppfriskande pedikyr innan hemresan tror jag.

Idag laste staderskan oss ute och Sara blev tvungen att klattra in genom ett oppet koksfonster. Tur att de bara bor pa andra vaningen.

Nu ar det strax natti natti Singapore, det var trevligt att lara kanna dig och du tog val hand om mig, battre an jag trott. Varmt och skont och gront och alldeles lagom exotiskt, just what I needed. Kanske ses vi igen, sov gott!

Inga kommentarer: