lördag, februari 03, 2007

Sweet home ala råcksta!

Hemma igen och jag är sjuuuuukt trött men tvingar mig själv att hålla ögonen öppna åtminstone över melodifestivalen för att försöka komma rätt i dygnsrytmen igen. Har precis ätit pizza och kollat på Perfume, väldigt annorlunda tema och mycket bra tyckte jag. Missade förstås slutet eftersom jag somnade men fick en extra chans av Micke som spolade tillbaka och såg om det. Nu är det Flushed away som rullar medan jag tvättar, bloggar och packar upp. Sysselsätter mig för att inte somna. Har en svidande halsbränna och ska kolla upp om det finns några huskurer mot den på nätet. Gissar att currypizza och trocadero inte står högst på listan...
I övrigt är det mys och efterlängtad kärlek som står på kvällens schema. Och ja, just det, melodifestival också. Om jag orkar hålla mig vaken.

4 kommentarer:

Schmarro sa...

välkommen hem finaste lindsy. vad sägs om en träff nästa vecka? jag kommer hem måndag. vore mysigt. kramar.

Lindsy sa...

Ja, tack gärna! På måndag slutar jag tidigt (3) och beroende på när du kommer och om du orkar kanske måndan passar. Keep in touch.Puss o kram!

Anonym sa...

Välkommen hem kussen! Låter som du haft det alldeles alldeles underbart...Välkommen på en fika i nya lyan. Kram

Lindsy sa...

Anytime, kul, nu blir vi neighbours ju!