måndag, februari 26, 2007

Termo

Dagens inköp är ett par solglasögon och en termomugg som jag tänker fylla med varma drycker av olika slag, eventuellt nypon, blåbär, choklad, te, saft mm och som jag sedan ska dricka under alla de timslånga promenader jag och Henry kommer göra framöver. I maj lär väl våren knoppa för fullt och passa utmärkt för dessa drycker? Eller är det sommar? Well, skitsamma, det får väl bli smaksatt isvatten i så fall. Det är ju termomuggen som är grejen.

Appropå termo. Idag vet barnen på dagis inte vad man pratar om när man säger termosar. Täckbyxor is the thing.

2 kommentarer:

Schmarro sa...

HENRY??????????????????????????

Lindsy sa...

Men JA, det blir ju det, I told you sist vi sågs som en liten förberedelse liksom, remember... Sedan vi fick redan på könet så verkar det vara det enda vi kunnat enats om. Vet att det är ett av dina favoriter, är du ledsen nu? I så fall, blame it on Micke, jag hade gärna nöjt mig med Nelson men fick kritik för att det var en noshörning. Sorry om det kom som en chock. Sötis.