onsdag, januari 24, 2007

Mat, mat och mat.

Hello!

Sovmorgon idag, kan behovas efter alla aktiviteter man far runt pa. Var i ett cosy omrade igar, Holland Village, dar jag kopte ett par fina, skona crocsskor, sitter perfekt pa mina nya ommande och svidande fotter. At jattegott pa thaistalle och lyxade med vafflor, glass och chokladsas till efteratt. Pengarna gar mestadels at till mat eftersom man inte kan supa upp dem och det kanns ju valdigt bra. Lyxar och testar. At vietnamesiska farska varrullar igar med nudlar och groddar, mycket gott. Mangosalladen var ocksa harlig forutom att den garnerats med 100-tals sma torkade rakor som framkallade sma kvaljningar nar jag sag och petade bort dem. Som sma, sma foster... Yek.

Ensam hemma da Sara och Shauna ar i skolan och det kanns ratt skont med lite egen tid, kan blogga och lyssna pa blonde redhead i lugnan ro. Tankte att jag skulle slappa lite vid poolen och lasa lite ocksa. Svinalangorna, lite svensk vardagsangest funkar faktiskt ratt ok nar man befinner sisg sa langt bort fran allt det dar.

Ikvall blir det hemmamiddag nere vid barbequepitten (!) far omvaxling skull och tidigt imorgon bitti beger Sara och jag oss med flyg till Malaysia och Kota Kinabalu i 4 dagar. Lite beach och snorkling star pa schemat, annars har vi ingen aning... Ska bli spannande!

Puss och kram
- Linda

Inga kommentarer: