söndag, januari 21, 2007

Hard time sleeping

Hemma igen efter nagra skona timmar vid polen. Shauna fixar smothisar och jag passar pa att rapportera. Inatt var jag uppe tre ganger och kissade och den senaste gangen hojtade aven lille henryboy efter mat. Sa jag var tvungen att snoka fram frukt och yoghurt och frukt kl 6 imorse, sen hade jag lite problem att somna in igen. Men halv 11 kom Sara och vackte mig pa nytt och undrade om jag var redo for en frukost pa ett hak en bit harifran. Tog en taxi och hamtade upp en van till Sara och Shauna pa vagen. En frasch tosted aggmacka med gonsaker och iskall juice fick borja denna dag som sedan fick fortsatta vid polen dar jag fick chans att jobba pa min solbranna. Det galler att passa pa eftersom det faktiskt hittills varit mest molnigt och inte alls upplagt for polhang. Men varmt sa det forslar anda. Det ar verkligen som att kliva in iett vaxthus nar man gar ut, jag skamtar inte.

Nu laddar vi infor eftermiddan och kvallen da jag ska fa uppleva Lillte India och sedan kaka mat pa fancy restaurang. Looking forward to it.

3 kommentarer:

Anonym sa...

enjoy your dinner! själv har jag just klämt i mig en onyttig kebabtallrik...städat barummet ta mej fan hela dagen så att laga mat kan jag väl få slippa...som om jag skulle ha gjort det ändå :-)
Hälsa S-tjejerna.Kram

Anonym sa...

Hej Linda! Det låter som att du har ett stycke "good time". Njut av solen och all färsk frukt. Det skulle jag ha gjort. JAG ÄR AVUNDSSJUK! Förresten, kan du inte lägga upp en bild på henrymagen snart? Jag är nyfiken ju. Annars kan du väl maila en...

Kram, kram
Fru Angland

Lindsy sa...

Oh yes, I'm sure having a good time. Borjade morgonen med en lagom intensiv tennismatch pa courten har utanfor lagenheten. Behover jag saga att det var ganska svettigt... Blev polen illa kvickt efter det. Nu har sara bjudit mig pa pumpasoppa med koriander och kokosmjolk, mycket gott! Nasta aktivitet ar cykling, pa cykelbana tack och lov eftersom det ar vanstertrafik har, livsfarligt! Appropa farsk frukt sa finns det tydligen en javligt illaluktande frukt har som apparently stinker sa fruktansvart att det finns forbudskyltar pa bussar mot den... En hel del andra forbudsskyltar ocksa by the way. Till exempel far du bota dyra pengar for: inte spola efter dig pa toa, spotta pa gatan, mata faglar, tugga tuggummi, plocka blommor, lamna hundskit, ge fingret i trafiken. Det roliga ar att polisen INTE heller far bryta mot hastighetsgranserna (!?)

Har tankt hinna med att lagga upp lite bilder, maste bara bli brunn och snygg forst!