onsdag, november 08, 2006

Greetings from Superwoman!

Ibland ligger jag i som fan och vet inte var den där extraenergin kommer ifrån egentligen. Sedan jag slutade jobbet för 1 ½ timme sen har jag hunnit följande:

* Cyklat hem och på vägen stannat vid tempo och handlat mat för en 4-hundring. Det blev 2 tunga kassar. En på vardera handtag.
* Plockat kläder
* Puffat kuddar (!!!)
* Bäddat
* Vattnat blommor
* Lagt in en maskin med tvätt
* Plockat in disk i skåpen
* Diskat
* Bytit handdukar i badrummet
* Torkat spisen
* Pratat i telefon
* Bloggat
* Lyssnat på Kent
* Spridit en svag doft av apelsin/kanel i lägenheten

Nu känner jag mig helt tom. Kan det vara så att den lilla cykelturen till och från jobbet kickar igång det fysiska centralsystemet månne?
Snart kommer Tonie & Kristin över. Och Micke som nyss börjat jobba igen. Kanske ska förbereda lite fika i alla fall...

Inga kommentarer: