tisdag, oktober 17, 2006

På väg till Polen

Å, vad jag känner mig ouppdaterad nu, ska bloggen bli ett bittert stessmoment all of a sudden? Oh no, då jävlar! Helgen kan sammanfattas med shopping och spontan påhälsning i Tifen. Veckan gick och allt snurrade fort, fort. Det har blivit kallt, jag har slängt stora delar av min garderob, kånkat säckar till bilen för att lämna till läkarmissionen när det plötsligt dyker ner en lapp i brevinkastet om klädinsamling imorgon onsdag. Självklart står alla säckar fortfarande färdigpackade i bilen och jag tar beslutet att åter kånka ur dem och ställa dem på trappen utanför porten istället, eftersom läkarmissionens tider ändå aldrig verkar passa mina. Så kläderna bär av till Polen istället, hoppas det är lika ok.

Idag gjorde självaste stadsteatern ett besök till dagis och bjöd på Allra käraste syster för barn och pedagoger. Mycket uppskattat, och så fick man maräng.... Tusen tack!

Inga kommentarer: