torsdag, juni 17, 2010

Annie & jag styr upp en dejt!

Hej linda! Såg filmen på Henry nu på din blogg och jag tycker de är
dags o ses snart. Näst nästa vecka kanske, en öl eller ngt vore
fint. Kram Annie

Men självklart söta Annie, vi beöver en liten date du och jag. I
slutet av nästa vecka kanske, torsdag?

Åh vad kul. Torsdag blir alla tiders! Ses i stan runt 17? Eller när
sluta du? Puss

Fint då bokar vi det, den 17e alltså, jag slutar 15 redan men vill
gärna hinna svira om, så vid 17 blir bra. Bra uppstyrt!

Det bli kalas detta! Ska vi äta någonstans eller vad känner du? Kram

Ja vi lyxar och kör rubbet, mat och dryck för hela slanten, du får
gärna välja ställe eftersom jag råkar vara cityanalfabet.

Hahah . Ska vi ta creperi 4 knop på söder. Fransk och mysigt?

Blir jättebra, får väl googla fram nån karta innan dess bara. Va
kul och mysigt, härligt Annie!

1 kommentar:

annie sa...

hahahah.
härlig konversation.
tack för ikväll.

puss