onsdag, oktober 24, 2007

Älskade unge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har så sjukt svårt att fatta att det där är samma Henry som ni tog med hem från södertelje, en Henry som inte ens orkade titta med båda ögonen eller hålla upp sitt eget huvud, en Henry som bara låg som ett kolli...för mig är det ofatbart, det var ju trotts alt inte så länge sen. Tror du han går vid jul?

Lindsy sa...

nä men jag räknar kallt med att han kryper och står... Julen ja, vad blir det för dig? Själv hade jag önskat att vi bodde i ett STOOORT hus så jag kkunde bjuda in hela min STOOORA familj!

Anonym sa...

Ingen aning om vad som händer i jul, vet bara att jag kommer till stockholm över jullovet. Nån dag lär vi ju mysa ute på Ekerö, dricka lite glögg eller glyvine och baka lussebullar, vara så där raggsockigt helylle:)