söndag, november 02, 2008

Me love Annika.

Jag har en solovecka utan familjen som för tillfället befinner sig i Tärnsjö. Blandade känslor. Skamsen över att känna att fan va skönt. Orolig för hur mycket jag kommer hinna längta ihjäl mig efter Henry. Förväntasfull över allt jag kanske eventuellt skulle kunna göra. Nervös inför att hänga med mig själv ett tag. Inledde just veckan med en billys pizzaslice och ett stort glas julmust framför datorn. Äta godis och surfa är tydligen också något jag kommer ägna mig åt. Så såg jag detta och drabbades av tusen små lyckorus och klickade mig snabbt fram till biljettköpssidan. Det hade kunnat bli en smått fantastisk kväll för mig. Enligt uppgift ska biljetterna vara slutsålda. Det känns inte alls bra faktiskt. Orättvist på ett sätt. Tror inte jag tänker komma över besvikelsen på ett tag, känner jag.

Inga kommentarer: