onsdag, juni 27, 2007

He´s making progress

Tänkte att jag skulle försöka att blogga om något som INTE har med Henry att göra men det är nästintill omöjligt och känns helt oviktigt. Hela min tillvaro kretsar kring denne lille man just nu och jag förundras över hans ständiga små och stora framsteg. Blir gråtmild när jag tänker på hur mycket han på 6 veckor redan lärt sig.

* Sova i sin säng
* Åka vagn
* Åka bil
* Åka buss och t-bana (ända till Slussen!)
* Sitta i babysitter och babybjörn
* Le
* Slutat kolla i kors (något enstaka undantag får man räkna med)
* Babygymma
* Bada
* Snutta på hand och och fingrar
* Prata
* Dricka ur flaska och massa annat jag säkert redan glömt.

Fantastiskt. What else?
Kämpar fortrafande med napp och hoppgunga men han gillart bara sådär.

Regnet öser but I don´t care.

Inga kommentarer: