onsdag, juni 13, 2007

Henry softar efter käk

7 kommentarer:

Anonym sa...

nu börja jag nästan gråta igen... det va tredje gången pga din blogg. oj oj oj va fin han är!!! en liten fågel viska i mitt öra att du antagligen kommer förbi på gårdsfesten imorrn. hoppas! det skulle verkligen va roligt att se både dej och din lilla prins! stor kram/Lisa (dagis)

Anonym sa...

Vi kör modem så jag kan ju inte kolla hemma. Det ska jag däremot göra när jag kommer hem till mamma imorgon. Basta! Vi hörs i helgen. Kram, Malin

Lindsy sa...

Ja, och bättre upp: Du får se stjärnan LIVE! Kram

Anonym sa...

Gud va söt han är!! Längtar till helgen. Mormor

Anonym sa...

kul o se dej igår.
idag är en bra dag, har fått nytt jobb nästan..=) och magen är bättre.
kom på , ska vi inte ses innan flytten, den är ju i augusti...? kramar

Lindsy sa...

Jo självklart, anytime! Skönt att du mår bättre, ta hand om dig!

Schmarro sa...

SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT!