torsdag, maj 29, 2008

NervousTick Motion

Hello. Micke och jag ligger som två nervrak i soffan med folköl på bordet och kollar något förstrött på Vänner och säger inte så mycket. Seems like we almost vunnit en budgivning och ska flytta i Juli. Om inget händer imorgonbitti före klockan tio. Jo, vi hade egentligen övergett lägenheten och lagt oss platt och kände oss slugiltigt besegrade. Men tydligen var det något som blåste liv i oss och vi kastade oss upp på banan igen och nu sitter vi alltså här och bara väntar. På vinst eller förlust. Vi är på målllinjen. Medan Henry bara sover. Tokunge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah vad roligt!! Nar jag laste forra upplagget kande jag mig av nagon anledning sa besviken att ni inte kunde fa erat lilla hem nagon gang, men nu skulle jag ju till och med kunna hjalpa med flytten :) Dvs vakta Henry medan alla andra bar och kankar

Anonym sa...

var ligger lägenheten?