onsdag, september 05, 2007

Jävligt trött

Varför är jag så trött helt plötsligt?! Igår sov jag till 11 och idag tror jag klockan var 12 innan jag kom ur sängen. Visserligen ligger jag oftast på stand by på morgnarna från ca 6 snåret då Henry oftast vaknar men vi brukar kunna ligga kvar till 7, halv 8-klippet då han tröttnat och hellre vill gymma. Men han kör aldrig mer en ett 20 min-pass åt gången nuförtiden. Annat var det i början då han kunde ligga i säkert en timme i stöten. Så då är det upp och ner ur sängen som gäller och man känenr sig liksom aldrig färdigsoven, suprise! Men det har funkat rätt bra ändå i snart 4 månader men de senaste dagarna har det liksom varit tvärstopp, helt tung i huvudet ändra fram till tidig eftermiddag.

Förresten, det är ju helt sjukt att man går hemifrån med långkallingar, sjal och vantar och kommer hem i linne igen. Kan det inte bara bli höst då så man slipper hålla på?!!

Inga kommentarer: