lördag, januari 02, 2010

Nyårsafton 2009

Det var ju inte så att jag ville göra mig till på något vis men tro fan att jag slängde in en stek i ugnen på nyår och bjöd grabbarna och mig själv på. Lite sås och gelé till det så kan man fatta att jag rodde iland min första ungsstek i livet. Glass och exotiskt frukt till efterrätt kunde inte bli mer perfekt. Henry vägrade somna så han följde med ut på tolvslaget med en flaska välling. Han var totalt oimpad av fryverkerierna, drog ner vagnssufletten tjatade om att få gå hem till Minneberg igen. Han tyckte tydligen det lät illa och sa nåt om att det var läskigt. Jag kan hålla med. Kanske inte det mest roliga eller lämpliga för en tvååring. Han fick som han ville tillslut och vi pulsade hem i snön. Gott Nytt År!











2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är mannen som fick den äran att fira nyår i Minneberg? *nyfiken som alltid*

/Malin A

Lindsy sa...

Vi brukar kallarn Heby-Matte. Kort och gott.