fredag, februari 06, 2009

Going Asia

Nu är det fixat och klart. Bokat och betalt. I april drar vi till Singan, South of Asia, i två veckor. Henry ska få åka flygplan, länge, länge. Nu måste vi bara söka ledigt från jobbet också, kanske är det mer normalt att göra tvärtom, söka ledigt först och boka sen men jag känner att det inte riktigt funkade denna gång. Sen ska vi göra nya pass allihopa, och Henry ska också få ett alldeles eget. Ett par vaccinationssprutor på det och en sån där skön solkydds-swimming-suit till Henry så är vi rustade och redo. Känns helt fantastiskt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh va roligt! lyckost dig.. jag är i sthlm v 15 om det behövs vik för dig då. ha det så bra
kram /Lisa

Lindsy sa...

Å du min lilla pärla, ska lobba för det! Kram

Anonym sa...

Linda, är det inte idag som du tränar. Jag hör inget om det :)
/Brallan

Lindsy sa...

Nä vet du vad, vi har STÄD så jag blir tvungen att ställa in. 3:e gången. Känns förjävligt. Hottan 21:a bokad då.

Anonym sa...

Så blir det! Ska vi involvera fler? Jag jobbar lite på grannen här.

Lindsy sa...

Kör på involving tycker jag.