söndag, december 07, 2008

2:a advent

Detta har hänt:
Henry har blivit frisk. Jag har blivit magsjuk/kräksjuk och frisk igen. Micke har ont i halsen. Pappa och Nillan har åkt till Singan och blir borta en månad. Mamma och Johnny har varit i Stockholm och sett show med Uggla, Ulvesson & Rehborg. Mamma stannade hos oss över helgen och köpte en tågbana i trä till Henry. Själv slog jag till på ett parkeringshus i samma serie som en julklapp till Henry från Ingrid och Gösta, den kommer bli mycket uppskattad, I tell you. Vi har glöggat och tragglat oss igenom det enda och sista avsnittet av Stjärnor på is och (jag har) rätt oimpat konstaterat att det inte kan vara så förbannat svårt att glida runt på två skär, ta några skutt och snurr till musik, de tränar ju varje dag, jag fattar inte grejen, storheten. Jag åker skridskor max en gång per år och jag skulle lätt kunna göra en liten piruett på beställning. Jooooohooo.
Nu på förmiddagen begav vi oss till något så exotiskt som Ulvsunda industriområde där vi presenterade Lekplatsen för Henry. Det var fan kul, och både Micke, mormor och jag ansåg oss ursäktade att hänga och klänga i ställningarna. Allt för Henry.









Inga kommentarer: