torsdag, juli 10, 2008

Flyttat och klart

Man skulle kunna tro att det är över nu but no no. Lådor till förbannelse och inga förvaringsutrymmen. Måste hänga på IKEA i timmar för att lösa detta. Och inget internet fortfarande. Bara en liten mobil med ca tio kontakter eftersom jag aldrig kunde föra över dom till nya mobilen. Pojen är i icke godkänt skick sedan någon för tionde gången varit på låset och sabbat så att det numer inte går att öppna bildörren på vanligt vis. Högerdäcket pyser en aning och vidtorkaren bak är ur funktion. Ytterligare ett dilemma är att vi ej fått nån p-plats och den allmänna parkeringen är dyr, vilket kommer resultera i att vi (jag) i fortsättningen tvingas parkera en mil (upplevt avstånd) från hemmet. Det är väl det drygaste just nu men skäms också lite samtidigt för att jag klagar när allt annars är helt underbart med nya lägenheten! Love it!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tänkte precis säga det, vad har du att klaga över? ni bor ju ett stenkast från vattnet och två från stan plus att du har en händig pappa:) och snart kommer ju Sara, hon hjälper ju mer än gärna till...med Henry:)

kram på er!

Anonym sa...

Men gumman säg till som du vill ha hjälp!!!!!
Jag har en fungerande bil, el en karl som har STORA bilar på sitt jobb. Vi är ju bara ett telefonsamtal bort.....

Kram kram kristin

Anonym sa...

Gar sa garna nagra vandor pa IKEA, harligt att gora nagot sa typiskt svenskt nar man kommer hem tva veckor :) Nu star jag pa flygplatsen och vantar pa mitt forsenade flyg...detta kommer antagligen leda till annu mer vantan i london, da jag sakert kommer att missa mitt anslutningsflyg, men men nu ar jag iaf antligen pa vag!
Ses snart! Manga kramar